איך מדפיסים על זכוכית
זכוכית מודפסת יכולה לשמש כמתנה נהדרת לחתן כלה, לתינוק שנולד אך זכוכית מודפסת גם קיימת בהמון מוצרים.

זכוכית מודפסת למטבח

בתים חדשים מחליפים את חיפוי קיר המטבח ובמקום להתקין קרמיקות הם משתמשים בזכוכיות מעוצבות מודפסות באיכות המשדרגות את המראה ומעניקות מראה חדשני.

ארונות קיר בהדפסה

חברות ייצור ארונות משלבות דלתות הזזה מזכוכית מודפסת ומאפשרות ארון הזהה מודפס מותאם אישית לכל לקוח, רוצים ארון הזהה עם תמונת ניו יורק מה דעתכם על ארון הזזה מודפס בדוגמה של ים אין ספור אפשרויות רק לבחור מתוך מאגר של אלפי תמונות איכותיות.

איך מדפיסים על זכוכית

הדפסה על זכוכית מתבצעת באמצעות מדפסת uv בשנים האחרונות מפעלי שלטים רבים הכניסו מדפסות להדפסה ישירה על גבי חומרים, מדפסות איכותיות המאפשרות הדפסה מהירה באיכות גבוהה התהליך פשוט ומאפשר שילוב זכוכית מודפסת במוצרים רבים.

תהליך מריחת פריימר
בשביל שצבע המדפסת יצמד בצורה מיטבית לזכוכית יש לנקות את הזכוכית מאבק ושומן באמצעות אלכוהול, לאחר ניקוי הזכוכית יש למרוח פריימר (חומר מקשר) לאחר מריחת הפריימר ניתן להעלות את הזכוכית לשולחן ההדפסה ולהדפיס.

מומלץ להדביק מדבקה בגב הזכוכית
לרוב יצרני שילוט משתמשים בזכוכית מחוסמת שהיא יקרה יותר אך מעניקה ביטחון במצב של שבר היא אינה מתנפצת לרסיסים ויכולה לעוף ולפגוע אלא היא מתנפצת אך נשארת מחוברת ומונעת מצב שרסיסים יכולים לעוף, כדאי להדביק מדבקה בגב הזכוכית המעניקה חוזק נוסף ובזמן שבר מתנהגת כמו זכוכית מחוסמת ובנוסף בשימוש בהדבקת גב הזכוכית בסיליקון המדבקה תמנע השתקפות הסיליקון בחזית.

תוכלו לקבל הצעת מחיר להדפסה על זכוכית לחצו על הקישור המצורף.

לחצו למעבר לדף הדפסה על זכוכית

Call Now Button דילוג לתוכן